فوتبال7

رسوایی در گام اول آبی‌پوشان در فصل جدید!

تمرین اول استقلالی‌ها با نکونام حاشیه‌های باورنکردنی داشت!

1402/04/10 13:17 امیرحسین مرادی

رسوایی در گام اول آبی‌پوشان در فصل جدید!

پنجشنبه، اولین تمرین آبی‌پوشان تهرانی با حضور جواد نکونام و بازیکنانی که هنوز تحت قرارداد با استقلال هستند آغاز شد، این تمرین با حضور هوادران آقا و خانوم و اصحاب رسانه برگزار شد.

کمپ ناصر حجازی مملو از هواداران استقلال بود، هوادارانی که تنها دلخوشی‌ فعلی آن‌ها فوتبال است و هیچ شادی و هیجان دیگری جز آن ندارند؛ بیرون از کمپ ناصر حجازی، هواداران شاهد بنرهای عجیب غریب حمایتی از مدیرعامل استقلال با جمله " جان‌نثار " بودند که توسط هواداران این بنرهای عجیب و غریب پاره شد!

هواداران یک‌صدا علیه مدیرعامل شعار میدادند و این شروع جرقه تلخ در کمپ ناصر حجازی بود؛ افراد به اصطلاح لات و بوقچی یا همان لیدرهای پولکی فوتبال ایران به سردستگی یکی از اشرار توخالی تهرانی شروع به توهین و زد و خورد هواداران استقلالی کردند!

آن‌ها عربده‌زنان در حضور هواداران خانوم استقلالی و صدها کودک با فحاشی، هواداران را تهدید میکردند که اگر علیه حجت کریمی شعار بدهند، با آن‌ها برخورد جدی میکنند!

برخی خبرها حاکی از آن بود که جواد نکونام به همین علت تمرین را تعطیل کرد که ساعت‌ها بعد توسط حاضران تمرین بر روی سکوها این خبر را تکذیب کردند. مورد عجیب این داستان به سرخم کردن و دست دادن حجت کریمی به افرادی بود که با هواداران زد و خورد کردند! 24 ساعت بعد، حجت کریمی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این افراد را نمیشناسد! و عجیب است که چگونه این افراد مانند سگ‌های نگهبان در کنار حجت کریمی بر روی صندلی نشسته بودند و کریمی چگونه با آن‌هایی که نمیشناخت، خوش و بش می‌کرد و دست داد!

جواد نکونام، تمرین روز جمعه را پشت درهای بسته برگزار کرد و با دعوت از آن هوادارانی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند از آن‌ها دلجویی و عذرخواهی کرد و به آن‌ها قول داد که این اتفاقات دیگر در باشگاه استقلال، تکرار نمی‌شود.

همچنین جواد نکونام، دیروز با دستور خود، تمامی اعضای کمیته مشوقین و لیدرهای باشگاه‌ استقلال را " اخراج " کرد.

امیر قلعه نوعی، سرمربی وقت تیم ملی ایران، آغاز ورود اشرار به مستطیل سبز فوتبال ایران را استارت زد که این حرکت او باعث به وجود آمدن چنین فاجعه‌هایی شده است!


میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار