فوتبال7

ایلکای گوندوغان با قراردادی دو ساله آبی‌اناری پوش شد!

شاید اولین خرید مهم ژاوی در این تابستان..

1402/04/01 4:3 امیرحسین مرادی

ایلکای گوندوغان با قراردادی دو ساله آبی‌اناری پوش شد!

شاید اولین خرید ژاوی در تابستان امسال را می‌توان هدفمند و هوشیارانه بعد از خرید بلینگهام توسط رقیب مادریدی دانست، خرید جدیدی که به صورت رایگان از قهرمان فصل پیش UCL یعنی منچسترسیتی که موفق به کسب سه‌گانه شد، آمد.

ایلکای گوندوغان حالا فوتبال خود را در ایالت کاتالونیا پیگیری میکند، قرارداد گوندوغان با بارسلونا، دو‌ساله است و بند تمدید برای یک‌سال وجود دارد؛ این بازیکن برای هر فصل، دستمزد خالص 9 میلیون یوریی را از آبی‌اناری‌های اسپانیا دریافت میکند.

همچنین بند فسخ این هافبک خوش‌آتیه 32 ساله آلمانی، مبلغ 500 میلیون یورو تعیین شده است. وی در فصل گذشته، از کاپیتان‌های منچسترسیتی لقب داشت و موفق به کسب سه جام لیگ‌برتر انگلیس، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا در این تیم آبی‌آسمانی‌پوش شهر منچستر انگلیس شد.

حالا ژاوی برای فصل آینده خود 4 هافبک را در ترکیب تیم خود دارد، گاوی، پدری، دی یونگ و حالا گوندوغان هافبک‌های این تیم برای فصل آینده هستند؛ میتوان گفت که ژاوی با این خرید به دنبال افزایش تجربه در خط هافبک خود در فصل پیش‌رو می‌باشد.

بعید است که بتوان گفت پپ گواردیولا با حضور بازیکنانی امثال دی بروینه، گریلیش، رودری و سیلوا در خط هافبک خود احساس ناامنی کند و دست به خرید بازیکن در خط هافبک برای تیم خود باشد.

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار