فوتبال7

جزئیات جذاب پیراهن جدید فصل آینده رئال مادرید

رئال مادرید از پیراهن جذاب فصل آینده خود رونمایی کرد...

1402/03/27 15:11 امیرحسین مرادی

جزئیات جذاب پیراهن جدید فصل آینده رئال مادرید

آدیداس از طرح پیراهن اصلی پرافتخارترین تیم جهان یعنی رئال مادرید در فصل ۲۴-۲۰۲۳ رونمایی کرده است که این پیراهن مثل همیشه به رنگ سفید خواهد بود اما از رگه‌های طلایی و مشکی در آن استفاده خواهد شد.

طرحی کلاسیک که در دهه 90 میلادی برتن بازیکنانی همچون رائول، لوییز انریکه و زامورانو و.. بود، حالا در الگو پیراهن کهکشانی‌ها نقش ویژه‌ای دارد و به پیراهن یک دست سفید، نقش ویژه‌ای داده است؛ پیراهنی که وینیسیوس و بلینگهام و.. میراث‌دار آن خواهند بود.

با طراحی برند آدیداس، این الگو بیشتر در جام‌های جهانی دیده شده است؛ لباس سفید و برای جزئیات سرمه‌ای و طلایی استفاده شده است.

برای اولین‌بار باشگاه سفیدپوش مادریدی، از شعار معروف " HALA MADRID " در پشت گردن بازیکنان در پیراهن اصلی این تیم استفاده کرده است.

اما تایپوگرافی این لباس، اسامی و شماره‌های بازیکنان با رنگ سرمه‌ای نمایش داده خواهد شد، همچنین در پایین شماره بازیکنان، لوگو این باشگاه پرافتخار اسپانیایی با رنگ طلایی حک شده است.

این پیراهن رئال مادرید جزو زیباترین و جذاب‌ترین پیراهن‌های این تیم در چندین سال اخیر از نگاه هواداران و فوتبالدوستان انتخاب شده است.

باید دید که کهکشانی‌های دنیای فوتبال در فصل آینده با این کیت جذاب و کلاسیک، چه جام‌هایی به افتخارات خود می‌افزاید؟


میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار