فوتبال7

جدال فیل و فنجان‌ها در راه جام ملت‌های آسیا!

تیم ملی فوتبال ایران در مسیر خود در جام ملت‌های آسیا با تیم اصلی وارد تورنمت کافا شد!

1402/03/23 4:25 امیرحسین مرادی

جدال فیل و فنجان‌ها در راه جام ملت‌های آسیا!

تیم ملی ایران، برای آماده سازی خود در مسیر جام ملت‌های آسیا، با تیم اصلی خود وارد رقابت‌های کافا شد؛ رقابتی که ایران باید با حریفانی درجه سه و چهار به رقابت بپردازد!

تیم‌های نه چندان مطرح، وقت تلفی بیهوده و اعزام تیم اصلی ایران به این رقابت‌ها پس از لیگ‌های فشرده جهان بعد از جام‌جهانی و خستگی مضاعف بازیکنان، از نتیجه تصمیمات مسئولین فدراسیون فوتبال برای آماده سازی این تیم شایسته و ناکام چندین سال اخیر فوتبال آسیا می‌باشد.

رقابت‌های کافا، هر ساله برای رده‌های سنی مختلف و تیم‌های درجه چندم آسیا برگزار می‌شود، در رقابت‌های امسال حتی افغانستان هم حاضر نشد تا تیم اول خود را روانه این مسابقات بی‌اهمیت AFC کند.

نکته جالب توجه این رقابت‌ها حضور "هفت تیم" در این رقابت‌هاست؛ گروه اول شامل چهار تیم ازبکستان،تاجیکستان،ترکمنستان و عمان و گروه دوم با حضور سه تیم ایران، قرقیزستان و افغانستان؛

قابل ذکر است که در دیدار اول بازی گروه دوم بین افغانستان و قرقیزستان، سرمربی تیم افغانستان پس از خوردن گل تیم خود را بیرون کشید و بازی را نیمه تمام گذاشت! و نکته جالب‌تر بازی، زدن سوت پایان بازی توسط داور مسابقه بود!

مهدی طارمی، آقای گل لیگ پرتغال و مهاجم تیم ملی ایران در اظهارات خود علیه تصمیم نادرست فدراسیون در مصاحبه‌ای گفت:(( کافا از نظر فنی هیچ کمکی به ما نمیکند.))

همچنین امیر قلعه‌نوعی، سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از بازی اعلام کرد:(( فردا فقط برای پیروزی مقابل افغانستان به میدان خواهیم رفت! )) آخرین تقابل ایران و افغانستان به 74 سال قبل یعنی آبان 1328 برمیگردد که با پیروزی چهار بر صفر ایران به اتمام رسیده بود!

حالا باید دید در بیشکک قرقیزستان، چه اتفاقی برای تیم ملی رخ میدهد؟

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار