فوتبال7

راز بقا در مستطیل سبز!

در هفته آخر فوتبال جهان جذابیت رقابت ها برای سقوط و قهرمانی به اوج خود رسیده است با ما همراه باشید.

1402/03/03 14:24 امیرحسین مرادی

راز بقا در مستطیل سبز!

از کینگ پاور و شهر لیدز انگلیس تا برلین و بوخوم و فلتینس آرنا آلمان , از ایالت کاتالونیا تا مستایا والنسیا;  اینجا امید آخرین چیزیست که میمیرد , رقابت هر ثانیه سخت تر و جذاب تر میشود, انگلیس شهری که همیشه به گردهمایی های هواداران فوتبال در کافه و بارها پیش از بازی تیم های محبوب خود و خرابکاری های هولیگان ها معروف است یا ایتالیا و مافیای فوتبال که به هم آمیخته شده و یا ماتادور های نژاد پرست در کشور اسپانیا و یا بور هایی که در فارمر لیگ به رقابت با هم میپردازند هیجان مستطیل سبز را دو چندان کرده اند.

راز بقا بر خلاف شبکه های مستند در جهان این بار در شبکه های ورزشی پخش میشود! هر ساله تیم های ضعیف هر لیگ به بقا برای ماندن تقلا میکنند اما امسال بر خلاف سال های گذشته جذابیت بقا برخی تیم ها در لیگ های مختلف از بازی های جذاب تیم های معروف آن لیگ جذاب تر از بازی های دیگر است!

لسترسیتی قهرمان نه چندان دور سال های گذشته لیگ جزیره حالا برای بقا به دنبال معجزه میگردد! تیمی که سال های گذشته با نمایش های درخشان خود زبان زد منتقدان لیگ جزیره بود و ساوهمپتونی که غول کش لیگ جزیره بود پس از 11 سال سقوط تلخی را به لیگ چمپیونشیپ داشت.

لیدزیونایتد این تیم با ریشه و با اصالت انگلیسی هم پس از ناکامی در این فصل مانند لسترسیتی به دنبال معجزه میگردند تا در لیگ برتر دوام بیاورد , یا در آلمان جدال پنج تیم هافنهایم , آگزبورگ , اشتوتگارت, بوخوم و شالکه برای بقا در بوندوسلیگا رقابت های داغی را در هفته آخر در این کشور به وجود آورده است.

ماه May همیشه ماه جذابی برای فوتبال دوستان بوده و خواهد بود زیرا در این ماه تکلیف تمام قهرمانان و سقوط کنندگان در فوتبال جهان مشخص خواهد شد.

جنگ برای بقا و امید هنوز ادامه دارد!                                


میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار