فوتبال7

به افتخار این تیم ایستاده دست بزنید!

منچسترسیتی با شکست امشب آرسنال برای سومین بار متوالی قهرمان لیگ جزیره شد

1402/02/31 1:0 امیرحسین مرادی

به افتخار این تیم ایستاده دست بزنید!

امشب یعنی شنبه 20 May با باخت آرسنال مقابل تیم ریشه دار ناتینگهام فارست , منچسترسیتی برای سومین بار متوالی در لیگ برتر انگلیس قهرمان شد.

بازی زیبا و با نظم , هدایت تیم توسط یک رهبر مقتدر یعنی پپ گواردیولا , حفظ شاکله اصلی تیم پس از نیم فصل , داشتن یک قهرمان افسانه ای نوظهور به نام هالند , به این تیم قدرتمند کمک کرد تا نه چندان راحت با داشتن رقیبی قدرتمند بر خلاف سال های گذشته یعنی آرسنال قهرمان این فصل لیگ جزیره لقب بگیرند.

پپ حالا یک گام دیگر نزدیک به سه گانه شد , سه گانه ای که سال هاست انتظارش را هم او و هم هواداران آبی روشن پوش شهر منچستر میکشند .

البته از تلاش های آرسنال آرتتا هم نباید غافل شد , آنها خود رقابت های لیگ برتر را یک تنه جذاب تر از هر زمان کردند , تا جایی که تا هفته ها پیش همه آرسنال را قهرمان این فصل لیگ برتر میدانستند اما این سیتی بود که امید خود را از دست نداد و به جنگیدن ادامه داد , آنها مزد خود را گرفتند و آرسنال هم بر خلاف سال های گذشته توانست پس از 7 سال به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صعود کند .

حالا دغدغه اصلی هواداران منچسترسیتی حفظ شاکله اصلی تیم و از همه مهم تر ارلینگ هالندی که به رئال مادرید بدون مهاجم تاپ لینک شده است و پپ گواردیولای دوست داشتنی برای فصل بعد رقابت هاست.

شاید حالا هواداران منچسترسیتی متشکر سر الکس فرگوسن سرمربی و اسطوره تیم رقیب و همشهری خود یعنی منچستریونایتد بخاطر اینکه باعث شد تا کریستیانو رونالدو به تیمشان نرود و به جای او ارلینگ هالند جوان و آینده دار نروژی را جذب کنند باشند.

پپ و فرگوسن تنها مربیانی هستند که در رقابت های پریمیر لیگ انگلیس هتریک قهرمانی داشتند.

شاید هواداران فوتبال تا سالیان سال مربیانی مانند پپ گواردیولا را بعد او نبینند , اگر چه سرمربیان با استعداد آلمانی مانند هانسی فلیک و ناگلزمن و.. وجود دارد اما تاکتیک و چینش پپ به نوعی بهترین نسخه از یک ترکیب ایده آل برای پیروزی در 90 دقیقه بازی هیجان انگیز و پر از برنامه و تاکتیک است .

برای تعبیر پپ گواردیولا میتوان از جمله ( او خود فوتبال است ) استفاده کرد !

بدون شک باید برای همچین مربی با استعداد و دوست داشتنی سر تعظیم فرود آورد و به افتخار او و تیم شایسته اش ایستاده دست زد!

با احترام فراوان ; تبریک به هواداران منچسترسیتی .

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار