فوتبال7

به وقت غول کشی !

روایت یک حادثه در اتحاد , منچستر !

1402/02/30 15:25 امیرحسین مرادی

به وقت غول کشی !

در شامگاه بهاری 2023 چهارشنبه 17 May , ساعت 19:00 به وقت منچستر نبرد برگشت دو غول فوتبال جهان یعنی رئال مادرید و منچستر سیتی آغاز شد.

19 تیم از پریمیر لیگ انگلیس و سایر تیم های اروپایی منتظر بودند تا رئال مادرید مقابل غول لیگ برتر بایستد; کاری که هیچکدام از تیم های اروپایی نتوانستند انجام دهند اگرچه بعضی تیم ها توانستند به سختی کار را به تساوی بکشانند اما موفق به پیروزی مقابل این تیم نشدند.

دو تیم در دیدار رفت به تساوی 1-1 رضایت دادند , گل های بازی را وینیسیوس جونیور و کوین دی بروینه به ثمر رساندند ,

بازی دو تیم جزو بازی هایی بود که تمام تماشاگران و عاشقان فوتبال را در فکر فرو برد , بازی ای که چشم میلیون ها یا حتی میلیاردها انسان را به خود خیره کرد.

دیداری که جذابیتش را با 14 قهرمانی در UCL رئال مادرید و اصالتش و بازیکنانی همچون بنزما و وینیسیوس و کورتوا و... ومنچسترسیتی با بازیکانی همچون هالند و دی بروینه و... و سرمربیان پر افتخار و کاربلد دو تیم یعنی پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی میتوان مثال زد.


البته 0 قهرمانی و ناکامی منچسترسیتی در رقابت های UCL و تلاش این تیم برای قهرمانی در این رقابت ها جذابیت فوق العاده ای به این بازی اضافه میکرد.

روز های قبل بازی سرخیو آگوئرو اسطوره سال های نه چندان دور منچسترسیتی درتمجید از رئال مادرید گفت : ( واقعا رئال ماردید را درک نمیکنم ; آنها یک فصل را برای لیگ قهرمانان تمرین میکنند . )


رفته رفته رنگ ورزشگاه اتحاد به رنگ آبی آسمانی درامد و اندک هواداران رئال با پرچم هایی که نوشته های HALA MADRID داشت در جایگاه خود مستقر شدند.

بازی با سوت سیمون مارسینیاک لهستانی آغاز شد

رئال در طول نود دقیقه 4 گل دریافت کرد , علی رغم سیو های بی نظیر و استثنائی تیبو کورتوا رئال محتمل شکست سنگینی در اتحاد شد تا پپ به رویای خود یعنی سه گانه در این فصل نزدیک تر شود.


گل های منچسترسیتی را برناردو سیلوا در دقایق 23 و 37 و مانوئل آکانجی در دقیقه 76 و خولیان آلوارز در دقیقه 90 + 1 برای منچسترسیتی به ثمر رساندند.


بعد از بازی بنزما و رودیگر که به طرز عجیبی کار را از نیمکت آغاز کرد و پرز , رییس باشگاه رئال مادرید با عصبانیت ورزشگاه را ترک کردند

میخای اطلاعات فوتبالی خودتو محک بزنی؟
بیا تو بازی کوییز
میخای تو مسابقه پیش‌بینی ما شرکت کنی؟
بیا تو مسابقه پیش‌بینی
میخای جدیدترین حواشی و اخبار امروز رو بدونی؟
بیا تو بخش اخبار